söndag 22 augusti 2010

Typiskt, regn!


Som jag skrev om i går är hela kungafamiljen på besök i Örebro. Ett av gårdagens stopp blev på Stjernsunds slott utanför Askersund där lunch skulle serveras. Lagom till deras ankomst började det naturligtvis vräka ner regn. Inte speciellt roligt för alla besökare men jag tyckte säskilt synd om alla fotografer som jobbade där. Här kommer ett par bilder på Victoria och Daniel som jag tycker blev rätt hyggliga. Kanske tar jag jobbet som hovfotograf när det blir ledigt. De får väl ringa... :-)

4 kommentarer:

  1. jag gillar dem :)

    SvaraRadera
  2. Det var rolgt att höra Jennyfer, fast det var kanske prinsessan och prinsen som du menade...? Det uppskattas i alla fall! :-)

    SvaraRadera
  3. Gillar den första bilden mycket, en personlig bild på Vickan. :) Visste du att jag haft mina bilder på slottet? i en utställning om Silvia. (inte för att "bräcka" dig utan bara som kuriosa i sammanhanget :)

    SvaraRadera
  4. Ja den övre bilden känns väl lite mer avslappnad och lekfull än de mer traditionella där det ska vinkas. Kul att du ställt ute där. Jag blev helt knäckt när jag läste det... ;-)

    SvaraRadera