måndag 15 november 2010

Hot, hot, hot!


Some things are just too hot to handle...

14 kommentarer:

  1. *ler* -berde å ta bilder av enn å spise iallefall ;)
    -og bildet ble kjempestilig!

    SvaraRadera
  2. Very nice Kenneth !!

    regards, Joop

    SvaraRadera
  3. @Hanne Vad glad jag blir att du giller min bild. I lagom mängd kan det nog vara gott men det får inte bli för mycket. Tack för din komentar Hanne.

    SvaraRadera
  4. @Joop I'm so glad that you like it Joop. Thanks!

    SvaraRadera
  5. Verkligen HOT!!! Bör man bara intaga i liten, liten mängd.
    Vacker enkel bild. Rött och grönt passar så fint till sammans.
    Hälsningar

    SvaraRadera
  6. Tilsammans med choklad är det riktigt gott, vill jag lova. Tusen tack för din kommentar Susanne. Kul att du tycker om min bild.

    SvaraRadera
  7. Diggar denna:-) enkel men solklar liksom.

    SvaraRadera
  8. Vad kul att du diggar den Madde! Det gillar jag! :-)

    SvaraRadera
  9. fina ytor! Jag tar gärna lite... i choklad :)

    SvaraRadera
  10. Det tycker jag låter som en bra plan Maja.
    Tack för din kommentar. Kul att du gillar ytorna.

    SvaraRadera
  11. Enig med Maja! Kjøpte sjokolade i sommer som hadde chili som ingrediens - veldig godt! Ellers er jo bildet hot og lekkert da! :)

    SvaraRadera
  12. Fler som gillar hetta alltså... ;-) Stort tack för din kommentar Valkyrien. Kul att du tycker om min bild. Det gör mig riktigt glad.

    SvaraRadera
  13. Very nice, super, super, super!!Greetings.

    SvaraRadera
  14. Thank you so much Elena! You are very kind. :-)

    Greetings!

    SvaraRadera