tisdag 10 maj 2011

Tulip in black & white

19 kommentarer:

  1. Vakkert grafisk uttrykk. Bra jobbet!

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för de orden, Hilda! De värmer!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  3. Tack, för du tittade in till min sida. Jag är ofta hos dig, men smyger lite blygt ut igen. Du har så fina bilder. Ser att du visar svart-vitt med brus idag också, visst jag börjar bli "tänd" på det också. Gammla hundar måste också lära sig sitta.
    Må gott!
    Birgitta

    SvaraRadera
  4. vacker melankoli, är min första tanke. Tycker mycket om den. Grafiska tryck känslan är spännande! Du lyckas alltid plocka fram nåt nytt och fräscht ur rockärmen :)

    SvaraRadera
  5. @Beep Man lär så länge man lever, Birgitta!
    Har man bara ett öppet sinne och vågar prova så.

    Ha det fint! :-)

    SvaraRadera
  6. @Maja Om man har en stor rockärm klarar man sig länge, Maja!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  7. Vad glad jag blir att du tycker om min bild, Anne!

    Önskar dig en trevlig dag! :-)

    SvaraRadera
  8. an artistic version of this picture ... good idea!

    SvaraRadera
  9. A fine art presentation of the tulips !

    SvaraRadera
  10. Kreativt, anderledes og flott bilde :)

    SvaraRadera
  11. @Wong You are most kind, Wong! Thanks!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera
  12. @Ursus Thanks a lot, Ursus! I'm really glad that you like it!

    Greetings! :-)

    SvaraRadera
  13. @Amina I'm so glad that you do, Amin!

    Best Regards! :-)

    SvaraRadera
  14. @Anne Jättekul att du tycker om min bild, Anne!

    Ha det fint! :-)

    SvaraRadera
  15. Denna var fin. Mysig på nåt sätt...

    SvaraRadera
  16. Kul att du gillar den på något sätt, Madde!

    Ha en fin kväll! :-)

    SvaraRadera
  17. Liker dette, strukturen, sv-hv !!

    SvaraRadera