söndag 1 maj 2011

Imprints

30 kommentarer:

  1. Älskar dessa hand och fotavtryck!
    Min dotter sa, Åh! va sött
    Så vi är två som gillar den :)

    Trevlig kväll till dig

    SvaraRadera
  2. Skikkelig stilig bilde! Masse sterke farger, ja da er jeg med :-) Ha en fortsatt fin søndag!

    SvaraRadera
  3. Spännande barnsliga avtryck! Fint fångat!

    SvaraRadera
  4. Morsomt! Du er flink til å se annerledes motiver! Det vitner om stor fantasi, noe man aldri kan få for mye av!

    SvaraRadera
  5. Good set of hands and feet.
    Greetings.

    SvaraRadera
  6. Barnens lek och vår lek...i sanden...en evighet...

    SvaraRadera
  7. Ja hva skal man si. Oppfinnsomheten er til de grader til stede. Bra Kenneth.
    Ha en fin fotouke framover.

    SvaraRadera
  8. And now you are stealing your kids' toys??? :-)

    I like how you arranged the colourful objects and enhanced the impression with the vignetting.

    SvaraRadera
  9. @Susanne Vad glad jag blir av din fina kommentar, Susanne!

    Ha en toppenfin vecka! :-)

    SvaraRadera
  10. @Leonora Kul att du tycker om min bild, Leonora!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  11. @Maja Det finns bilder överallt, Maja! Det gäller bara att se sem dem!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  12. @HansKE Jag hoppas att jag har mitt barnasinne kvar, HansKE!

    Önskar dig en trevlig vecka! :-)

    SvaraRadera
  13. @Balamgo Thanks for your kind words, Balamgo!

    Have a nice week! :-)

    SvaraRadera
  14. @Gertie Cirkeln sluts där på något sätt, Gertie!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  15. @Olav Tusen tack för din uppmuntrande kommentar, Olav!

    Önskar även dig en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  16. @Martina I'm so glad that you like my picture, Marina!

    Greetings! :-)

    SvaraRadera
  17. Hi,hi du er utrolig kreativ. Stilig!!!!

    SvaraRadera
  18. Så herlig! Elsker fargene og kontrasten til sanden. Kreativt og orginalt:)

    SvaraRadera
  19. @Wong Thanks a lot for your kind comment, Wong!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera
  20. @Hilda Tack för din kommentar, Hilda! Den gör mig glad!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  21. @Elin Vad kul att du tycker om min bild, Elin!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  22. Gillade tom kräsna jag:-) ;-)

    SvaraRadera
  23. @Kine Kul att du tycker om den, Kine!

    Ha det bra! :-)

    SvaraRadera
  24. @Madde Det va riktigt trevligt att höra, Madde!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  25. Molto simpatica questa foto! Complimenti! Ciao Cri : )

    SvaraRadera
  26. Thank you very much for your kind comment, Cristina!

    Have a nice weekend! :-)

    SvaraRadera
  27. Stor tack för det, Anna!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera