tisdag 24 maj 2011

No smoking

18 kommentarer:

  1. Thank you for your comment, CSJ! I'm glad that you like it!

    Best Regards! :-)

    SvaraRadera
  2. A beautiful contradiction.
    Greetings.

    SvaraRadera
  3. Väldigt motsägelsefullt! Du har de mest intressanta motiv.

    SvaraRadera
  4. @Balamgo Thanks a lot for your kind words, Balamgo!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera
  5. @Maja Motiven tycks bara falla på mig hela tiden, Maja!

    Ha en ritkigt fin dag! :-)

    SvaraRadera
  6. Utrolig mange spennende bilder du har lagt ut i det siste! Jeg har hatt så liten tid til å besøke andre blogger, så jeg henger langt etter ser jeg! Kjempebra jobba! Irene

    SvaraRadera
  7. He he, her var det motstridende elementer. Godt påkommet. Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  8. :-) Er helt enig i skiltet: "No smoking!" Men effekten i bildet ditt var fin da.

    SvaraRadera
  9. @Irene Jättekul att du tycker om mina bilder, Irene! Det värmer!

    Ha det gott! :-)

    SvaraRadera
  10. @Olav Tack för din fina kommentar, Olav! Den uppskattas!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  11. @HansKE Din kommanter gör mig glad, HansKE! Stort tack!

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  12. Tack för dina ord, Kine!

    Ha det fint! :-)

    SvaraRadera
  13. Det här kanske kan få mig att sluta röka
    Tack för det Kenneth!

    :)

    SvaraRadera
  14. Jag håller tummarna för det, Susanne!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  15. The approach is very explicit.

    SvaraRadera
  16. Thank you very much for your kind comment, Cătălin!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera