fredag 27 maj 2011

I'm on the right track baby


I was born this way...

17 kommentarer:

  1. @Luis I'm really glad that you like it, Luis!

    Have a nice weekend! :-)

    SvaraRadera
  2. Tack för det, Maja! Kul att du gillar den!

    Ha en fin kväll! :-)

    SvaraRadera
  3. @Stefanie Of course you were, Stefanie!

    Have a nice weekend! :-)

    SvaraRadera
  4. @Anne Tusen tack för det, Anne!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  5. Ohh, det här var ett porträtt av hård kaliber. Mycket skönt, gillar!!
    Må bra och ha en skön weekend.
    Birgitta

    SvaraRadera
  6. Fantastisk flott portrett!!!

    SvaraRadera
  7. @Wong Thanks a lot, Wong!

    Have a nice weekend! :-)

    SvaraRadera
  8. @Birgitta! Vad glad jag blir att du tycker om min bild, Birgitta!

    Ha en riktigt fin helg! :-)

    SvaraRadera
  9. @Arnhild Jättekul att du gillar mitt porträtt, Arnhild!

    Ha det gott! :-)

    SvaraRadera
  10. Jag ser det :)
    Starkt och uttrycksfullt porträtt
    Tycker om att bilden är så mörk, det ger en spännande och lite farlig effekt

    En riktigt skön söndag till dig!

    SvaraRadera
  11. Det gör m ig glad att du tycker om min bild, Susanne!

    Önskar dig en riktigt fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  12. Jag fullkomligt älskar detta fotografi!
    Vackert gjort!

    SvaraRadera
  13. Stort tack för det, Lisa! Det värmer!

    Ha det fint! :-)

    SvaraRadera