lördag 23 april 2011

Shake that tail feather

30 kommentarer:

  1. A beautiful picture. Colors and texture are incredible.
    Saludos.

    SvaraRadera
  2. Nydelige farger sammen. Flott bilde. Ha en god dag videre.

    SvaraRadera
  3. For en lekker fargekombinasjon!! Nydelig!

    Fortatt god påske til deg, og koselig at du likte bildene av lavskrika :)

    SvaraRadera
  4. Klart man får draget med slike halefjær! Fortsatt god påske:-)

    SvaraRadera
  5. Hei Kenneth!
    Har tatt meg en kikk i bloggen din, og bladd litt bakover i eldre innlehgg også
    Her var det mye fint! Spesielt liker jeg dine macro-bilder - dette kan du!
    Takker også for hyggelig kommentar på min blogg!

    SvaraRadera
  6. Lekkert!! Fortsatt god påske ;0)

    SvaraRadera
  7. Lekkert, elsker de fargene sammen.

    SvaraRadera
  8. @Balamgo Thank you very much, Balamgo! You are most kind!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera
  9. @Hilda Kul att du gillar den, Hilda!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  10. @Arnhild Trevligt att du tycker om min bild, Arnhild!

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  11. @Per-Ove Det tror jag med, Per-Ove! Tack för dina ord!

    Trevlig Påsk! :-)

    SvaraRadera
  12. @HansKE Jättekul att du gillar min blogg och mina bilder!

    Glad Påsk! :-)

    SvaraRadera
  13. @Tippetue Tack för det, Tippetue!

    Fortatt fin påsk till dig med. :-)

    SvaraRadera
  14. @Angela You are very kind, Angela! Thank you!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera
  15. @Anne Kul att du tycker om min bilds färgkombination! Det gillas!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  16. Nydelig fargekombinasjon. Skulle gjærne vite hvem som går rundt med slike halefjær.
    Ha en fortsatt god påske.

    SvaraRadera
  17. Det är för mig en okänd ras, Olav. Men jag tyckte att den var fin... ;-)

    Glad Påsk! :-)

    SvaraRadera
  18. Är det påsk så är det:-) Mysig bild:-)

    SvaraRadera
  19. shake it!!yoo hooo!!God påske!!!snakkes senere!!XX

    SvaraRadera
  20. Stupenda e con colori favolosi. Auguri di Buona Pasqua a te e alla tua famiglia!! : )

    SvaraRadera
  21. @Madde Precis så är det, Madde! Kul att du gillar den!

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  22. @Wong Thank you very much, Wong!

    Best Regards! :-)

    SvaraRadera
  23. @Anita Kul att min bild får dig att skaka loss, Anita!

    Glad Påsk! :-)

    SvaraRadera
  24. @Cristina Thank you so much for your kind comment, Cristina!

    Wishing you a Happy Easter! :-)

    SvaraRadera
  25. Wonderful delicate image!
    I wish you a happy blessed Easter!
    My good thoughts to you and to your family!

    SvaraRadera
  26. Thank you very much, Wind! You are most kind!

    Have a Happy Easter! :-)

    SvaraRadera
  27. Ah! Så vakkert! Nydelige farger- skarpt og dust. Nydelig:)

    SvaraRadera
  28. Din uppmuntrande kommentar gör mig glad, Camilla!

    Ha en toppenfin kväll! :-)

    SvaraRadera