måndag 25 april 2011

Peek-A-Boo

28 kommentarer:

  1. Denna blomma väcker barndoms minnen.....
    jag bodde ett par år hos min farmor
    Där växte alldeles fullt i skogen runt huset, så det är åtskilliga buketter jag plockat

    Jättevacker bild Kenneth!

    Ha det gott :)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt fin, häftigt att se så mycket detaljer!

    SvaraRadera
  3. Det er mange fine hvitsipper rundt omkring i bloggverdene om dagen - denne er nydelig!
    ...jeg har forsømt meg, har ikke vært hos deg på noen dager. Må si jeg likte bildet av fjærene, og korset! Pussig nok, selvom jeg ikke er særlig religiøs! :) Og dinosaurer er alltid en hit hos meg - har nettopp sett Jurrasic Park 3! :)

    SvaraRadera
  4. @Susanne Hoppas verkligen att du inte plockar dem fortfarande.
    Mosippan är frydlyst i hela Sverige... ;-) Kul att du tycker om den, Susanne!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  5. @Maja Tack för din fina kommentar, Maja! Den värmer!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  6. @Helen Tusen tack för din fina ord, Helen!

    Trevlig kväll! :-)

    SvaraRadera
  7. @Valkyrien Vitsippor ser man lite här och där. Mosippan är inte lika vanlig att få syn på. Har tur som vet om ett ställe inte allt för långt bort, så jag kan åka dit och kolla flera gånger. Jättekul att du gillar min bild, Valkyrien!

    Ha en fin kväll! :-)

    SvaraRadera
  8. BEAUTIFUL.....great work Kenneth.

    greetings, Joop

    SvaraRadera
  9. Thank you very much, Joop! I'm so glad that you like it!

    Grretings! :-)

    SvaraRadera
  10. Preciosa fotografía¡
    Saludos.

    SvaraRadera
  11. Thanks a lot! Balamgo!

    Have a great week! :-)

    SvaraRadera
  12. tittei lille hvitveis :) det sikreset vårtegnet! alltid koselig å se dem! fantastisk bilde kenneth!

    SvaraRadera
  13. Kul att du gillar min mosippa, Ingrid! Tack för det!

    Ha en toppenfin vecka! :-)

    SvaraRadera
  14. Nydelig. Godt å se disse i marka nå.
    Ha en fin fotouke.

    SvaraRadera
  15. Stort tack för din fina ord, Olav!

    Önskar även dig en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  16. Tusen tack för det, Kine!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  17. Både hvitveisen og blåveisen du har tatt bildet av var flotte Kenneth!! Det har blitt vår og med ett får vi det så travelt med å ut å ta bilder sjø :-)

    SvaraRadera
  18. Utan vinter, skulle det vara våren.

    SvaraRadera
  19. Så flott bild av vårens blomst! Bra jobbet!

    SvaraRadera
  20. @Anne Din kommentar vär mycket, Anne! Tack så mycket!

    Ha en trevlig kväll! :-)

    SvaraRadera
  21. @Ari Utan vinter ingen vår, Ari!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  22. @Hilda Ja, det är härligt med alla blomster som hör våren till, Hilda!

    Ha en bra vecka! :-)

    SvaraRadera
  23. Fantastisk bild på mosippan.
    Kennet...Vad är det för skillnad på mosippa och backsippa?
    Kramizzzz

    SvaraRadera
  24. Stort tack för din fina kommentar, Lotta! En backsippa har jag faktiskt aldrig sett men jag har för mig att den ska vara lite mer violett inne i så att säga. Jag ska göra ett försök att fotografera backsippan med rätt snart och då ska jag kanske kunna ge mer besked.

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  25. Beautifyl Flower
    Greetings Janny

    SvaraRadera
  26. I'm so glad that you like my picture, Janny!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera