tisdag 12 april 2011

Diamonds are for ever

24 kommentarer:

  1. Thank you very much, Luis!

    Have a nice evening! :-)

    SvaraRadera
  2. En gammal goding med Sean Connery ;-)

    Känner mig nödgad att dryfta ett favorit citat - diamonds are a girls best friend. *ler*

    Läckra effekter, blir inte klok på vad jag ser... tror det är vatten. Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  3. Kul att du får sådana minnen av min bild, Maja! Det upskattar jag.
    Sedan behöver man ju inte alltid veta vad man ser för att gilla det.

    Ha en riktigt skön kväll! :-)

    SvaraRadera
  4. Your photo is wonterful !!!!
    Thank you
    Greetings

    SvaraRadera
  5. A very bright image.
    Saludos.

    SvaraRadera
  6. Oh, lalaaala, som Maja sier:
    "...diamonds are a girls best friend"

    Hva er dette flotte du har fotografert?
    Er den en ring...

    ja, du fikk oss nysgjerrig nå, men så var vel også det meningen - hehe ;)

    takk for at du stakk innom, så fant jeg deg også.

    Ciao

    SvaraRadera
  7. @Magda You are most kind, Magda! Thank you!

    Greetings! :-)

    SvaraRadera
  8. @Balamgo I'm so glad that you think so, Balamgo!

    Saludos! :-)

    SvaraRadera
  9. @Helen Vad kul att jag har fått dig att bli nyfiken, Helen!

    Önskar dig en riktigt fin dag! :-)

    SvaraRadera
  10. Wow....Diamanter???
    Lekkert bilde ihvertfall:)

    SvaraRadera
  11. Kanske det... Tolkningen finns i betraktarens öga, Tone.

    Kul att gu tycker om den. Ha en riktigt trevlig vecka! :-)

    SvaraRadera
  12. Jätteläcker bild, gillar det grafiska uttrycket.
    Jag gissar på att det är en tallkotte!?

    SvaraRadera
  13. Tack för din kommentar, Ulrika! Den värmer!

    Ha det riktigt bra! :-)

    SvaraRadera
  14. Wow, dette var spennende. Og SÅ vakkert skue;O)))) Ser mange ting i den, men hva dte er det aner jeg ikke, men pytt sann, en fryd for øyet;O))))

    Ha en fin fin Dag Kenneth;O)

    SvaraRadera
  15. Snygg, intressant och varierad blogg du har! Bouquet är en underbar färgkaskad!

    SvaraRadera
  16. Diamonds are for ever, and a girl´s best friend:) Dette ble stilig, Kenneth.

    SvaraRadera
  17. @Wong I'm so glad that you like it, Wong!

    Greetings! :-)

    SvaraRadera
  18. @Line Vad skoj att du tycker om min bild, Line!

    Ha en toppenfin dag! :-)

    SvaraRadera
  19. @Gertie Din kommentar gör mig riktigt glad, Gertie!

    Önskar dig en skön dag! :-)

    SvaraRadera
  20. @Elin Tack för din fina kommentar, Elin! Den gilas!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  21. Hmm...Vatten är det INTE:..Tror det är någon lampa eller så...hmm...Men den hade varit jättesnygg som tavla...

    SvaraRadera
  22. Så mycket kan jag avslöja är att den redan hänger uppe!

    Ha en fin dag, Madde! :-)

    SvaraRadera