måndag 21 februari 2011

The shore


I found some pebbles on the shore... and I liked what I saw.

50 kommentarer:

  1. Stilig bilde du har her. Tøft med det svart/ hvite utsnittet. Bra jobbet! Ha en god kveld videre.

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar, Hilda!
    Jättekul att du tycker om min bild!

    Ha en god kväll! :-)

    SvaraRadera
  3. Dette er et nydelig bilde Kenneth. Burde henge på en vegg:)
    Ha ei riktig fin uke:)

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blir av din kommentar!
    Ett stort tack till dig Berit för den!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  5. Thanks a lot, Luis! :-)
    I'm glad that you like it!

    Have a nice evening!

    SvaraRadera
  6. Hej kennet...Vilken konst
    Här ser man verkligen hur vackert det lilla kan vara.
    Snyggt fotat och komponerat.
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  7. Tack så mycket för det, Lotta!
    Din fina kommentar gör mig glad!

    Ha det fint! :-)

    SvaraRadera
  8. Kjempestilig!!! morsomt og kjekt å se gfor en dame som er litt stein gal :-)

    SvaraRadera
  9. Vad kul att du gillar mina stenar, Anne! :-)
    Ja, jag fastnade lite för dessa när jag såg dem.

    Ha en fin kväll! :-)

    SvaraRadera
  10. Tack för din kommentar, Hanne! :-)
    Kul att du gilla efterbehandlingen!

    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  11. Fint å gå på stranden å titte på fine stener som dett5e. Artig med den filterplaten. Er den gjort i PS? Ha en fin kveld.

    SvaraRadera
  12. Får litt sommerfølelse hos deg i dag! Er litt glad i steiner jeg også. Samler med meg steiner på alle steder jeg er. Har steiner fra Sverige, Israel, Spania bl.a. - og fra alle steder jeg har vært i Norge. Og alle ligger fint i et bord med glassplate! :)
    Fint bilde!

    SvaraRadera
  13. @Olav Trevligt att du gillar mina stenar, Olav!
    Ja, det stämmer bra att det är gjort i Photoshop.

    Önskar dig en fin kväll! :-)

    SvaraRadera
  14. @Valkyrien Vad skoj att min bild ger dig sommarkänslor!
    Ett stort tack till dig för din fina kommentar, Valkyrien!

    Ha en fin vecka! :-)

    SvaraRadera
  15. Excellent photography Kenneth. Perfect titles to your photos too.

    SvaraRadera
  16. Beautiful work, I love the textures here!

    SvaraRadera
  17. En riktig snygg bild på stenarna med inramningen i b&W.

    Tack för att du tittade in hos mig!

    SvaraRadera
  18. Wow fantastic its super composition I like et
    All your photoé are beautiful
    Thanks for visit my blog
    Greetins
    Janny

    SvaraRadera
  19. Härlig idé och underbar bild :)
    För mig stenar är magiska...
    Mvh Halina

    SvaraRadera
  20. Dette var flott. Nydelig komponert og presentert. De små gleder i hverdagen er jammen supre motiv og detet var riktig vakkert.

    Ønsker deg en kjempefin dag ;O))))

    SvaraRadera
  21. @Doug Thanks a lot, Doug! :-)
    I'm so pleased that you like it!

    Greetings!

    SvaraRadera
  22. @NYC Thank you very much!
    I appreciate your comment!

    Have a nice day! :-)

    SvaraRadera
  23. @Wong I'm glad thar you like it!
    Thank for your kind comment, Wong!

    Best Regards! :-)

    SvaraRadera
  24. @Magdalena Vad glad jag blir att du gillar min bild. :-)
    Ett stort tack till dig Magdalena för din kommentar, Magdalena!

    Ha en fin dag! :-)

    SvaraRadera
  25. @Celia Thank you very much, Celia!
    I'm really glad that you like my image!

    Have a nice one! :-)

    SvaraRadera
  26. @Janny Your comment makes me happy, Janny!
    Thank you very much! I appreciate it! :-)

    Greetings!

    SvaraRadera
  27. @Bob I'm glad that you think so, Bob!
    Thank you very much for your comment!

    Best Regards! :-)

    SvaraRadera
  28. @Halina Här finns en bunt magiska stenar till dig!
    Tusen tack för din positiva kommentar, Halina! :-)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  29. @Line Tack så mycket för din fina kommentar, Line!
    Att kunna se det vackra i det vardagliga är spännande!

    Allt gott!

    SvaraRadera
  30. @FrancescPhoto Thank you very much!
    I'm so glad that you like my picture!

    Have a nice evening! :-)

    SvaraRadera
  31. @fotopinktMis Tusen tack för din kommentar, Maria!
    Jag kan bara hålla med dig i det som du skriver! :-)

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  32. Tack så mycket för det, Ari!
    Din kommentar är uppskattad!

    Ha en fin kväll! :-)

    SvaraRadera
  33. Me Too!!
    Stenar är vackert och mjukt, fast det är hårt.
    Det blev lite konstigt men du förstår nog vad jag menar :)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  34. Ja jag tror att jag fattar vad du menar! ;-)
    Ett stort tack för din fina kommentar, Susanne!

    Önskar dig en fin kväll!

    SvaraRadera
  35. Thank you so much, Amin!
    I'm glad that you like it!

    Best Regards! :-)

    SvaraRadera
  36. Muchas gracias por tu comentario, Manuindiana!

    Saludos! :-)

    SvaraRadera
  37. Denna bilden tyckte jag var läcker..! Det är såna här typ av bilder som fångar min uppmärksamhet :)

    SvaraRadera
  38. Vad kul att min bild lyckades fånga ditt intresse!
    Tusen tack för din kommentar, Tina! Den är uppskattad!

    Ha det fint! :-)

    SvaraRadera
  39. Också en mycket mycket snygg bild!

    SvaraRadera
  40. Tack för det, Ika! Din kommentar gillas!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  41. Hi Kenneth! Terrific image – love how you've made the black and white inset. Thank you so much for your visit and kind words and wishing you a wonderful week! Georgianna

    SvaraRadera