måndag 20 juni 2011

Let there be light

20 kommentarer:

  1. jag tänker dinosaurie hud...gillar

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är sten men verkar ändå så soft på nåt vis, förtrollande färger... vill kunna ta på det...

    SvaraRadera
  3. Sååå läckert!
    Vilka fantastiska färger och ljus.
    Det ser ut som man är inne i en grotta.
    Kramizzzzz

    SvaraRadera
  4. Интересная фотография! Что это камень, кора?

    SvaraRadera
  5. Magic light ..
    Good design, great captured

    SvaraRadera
  6. Underbara färger. Är det i en grotta? Tycker om det lite dova, det trolska. En bild i min smak!
    Ha en god kväll, Kenneth, det lilla som är kvar.
    Birgitta

    SvaraRadera
  7. @Tisteln Spännande att ta del av dina tankar, Tisteln!

    Ha det gott! :-)

    SvaraRadera
  8. @Maja Det växer mossa på stenarna så det är rätt mjukt, Maja!


    Trevlig kväll! :-)

    SvaraRadera
  9. @Conny Det var ljuset som fångade mitt intresse, Conny!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  10. @Lotta Tusen tack för din kommentar, Lotta!

    Ha en fin kväll! :-)

    SvaraRadera
  11. @Mari Большое спасибо, Mari!

    Have a great day! :-)

    SvaraRadera
  12. @Stella I'm really glad that you like it, Stella!

    Best Regards! :-)

    SvaraRadera
  13. @Beep Nej det är ingen grotta utan en stenmur, Birgitta! Kul att den gillas!

    Ha en trevlig kväll! :-)

    SvaraRadera
  14. Nydelig lyssetting. Bra jobbet! ha en riktig god uke.

    SvaraRadera
  15. Tusen tack för det, Hilda! Trevligt att du tycker om den!

    Ha det gott! :-)

    SvaraRadera
  16. Spennende struktur, farger og lys her... Flott bilde! :))

    SvaraRadera
  17. Vad glad jag blir av din kommentar, Kari! Stort tack!

    Allt gott! :-)

    SvaraRadera
  18. Dramatic, with wonderful colors.
    Nice capture, Kenneth.

    SvaraRadera
  19. Jag ser dina bilder..tar in känslan och mår så bra av vad jag ser..Maria

    SvaraRadera